HOGYAN KÉRHET SEGÍTSÉGET?

1Legjobb ha a HelpDesk felületen kér segítséget: https://eyssen.hu/helpdesk
2Ha az nem sikerül, küldjön emailt a helpdesk@eyssen.hu címre!
3Ha az sem sikerül, akkor hívja a +36 21 200 9000-es telefonszámunkat!

Távsegítséghez szükséges alkalmazás letöltéséhez kattintson ide: https://get.teamviewer.com/eyssen

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IDŐ

Munkanapokon: 8:00 - 20:00

24 órás informatikai támogatásra előfizetett ügyfeleink számára természetesen a hét minden napján 0-24-ben hívható az ügyeleti mobiltelefonszámunk!

INGYENES ÁLLAPOTFELMÉRÉS

hálózat / szerverek / munkaállomások
operációs rendszerek / alkalmazások
vírusvédelem / biztonsági mentés / adatbiztonság

KÖTELEZETTSÉGEK NÉLKÜL

Jelentkezzen ingyenes állapotfelmérésünkre

Most mindenféle kötelezettség nélkül veheti igénybe ingyenes állapotfelmérésünket hogy megbizonyosodjon informatikai rendszerének állapotáról. Kollégáink teljes körűen átvizsgálják informatikai rendszerét így átfogó képet kap mind a hardverek mind a szoftverek tekintetébe, különös figyelemmel az informatikai biztonságra.

Az ingyenes állapotfelmérés igénybevételéhaz nincs más dolga mint kitölteni az alábbi kérdőívünket és kollégáink hamarosan felveszik önnel a kapcsolatot hogy egyeztessenek a felmérés további részleteiről és időpontjáról.

Jelentkezés elküldése