HOGYAN KÉRHET SEGÍTSÉGET?

1Legjobb ha a HelpDesk felületen kér segítséget: https://eyssen.hu/helpdesk
2Ha az nem sikerül, küldjön emailt a helpdesk@eyssen.hu címre!
3Ha az sem sikerül, akkor hívja a +36 21 200 9000-es telefonszámunkat!

Távsegítséghez szükséges alkalmazás letöltéséhez kattintson ide: https://get.teamviewer.com/eyssen

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IDŐ

Munkanapokon: 8:00 - 20:00

24 órás informatikai támogatásra előfizetett ügyfeleink számára természetesen a hét minden napján 0-24-ben hívható az ügyeleti mobiltelefonszámunk!

Jelen dokumentum tartalmazza azon hardver, eszköz típusokat, valamint minimális szoftver követelményeket és feltételeket, amelyeken az eYssen IT Services szolgáltatásai igénybe vehetők*.

Windows operációs rendszer környezetnél a ITBrain szolgáltatás frissítéshez, és vírus védelemhez kötődő üzemszerű működésének egyik feltétele, hogy az ÜGYFÉL rendelkezik olyan operációs rendszerrel, amely a Microsoft eredetiség ellenőrző tesztjén megfelel, ezért tudja fogadni és telepíteni a gyártó által rendszeresen kiküldött frissítéseket.

A mobil és mobil eszköz gyártók operációs rendszer, valamint eszköz típusonként eltérő és korlátozott hozzáférést biztosítanak eszközeikhez, Szolgáltató csak ezen engedélyezett mértékig nyújthatja szolgáltatásait.

Minden szoftvernél, szoftver kiegészítőnél, amely az ÜGYFÉL igénye alapján az eYssen IT Services szolgáltatásaiban telepítési feladatként jelentkezik, a telepítés megkezdésének pillanatában az ÜGYFÉLnek birtokolnia kell a szoftver gyártója által a biztosított, a szoftver használatára feljogosító iratot, licencet, telepítő kulcsot. Az ÜGYFÉL a telepítés folyamán a telepítő kulcsot (kulcsokat) a művelet sikeres kivitelezéséhez Szolgáltató számára biztosítja.

Számítógépek

  • PCs (asztali gép vagy notebook, Windows vagy Linux operációs rendszerrel)

  • Macintosh asztali gép vagy notebook

  • Tábla gépek (Android, iOS, és Windows)

Mobiltelefonok és mobil eszközök a következő operációs rendszerrel:

  • iOS 5.0+

  • Android 4.0+

  • Későbbiekben: Windows 8+, BlackBerry támogatás

Szerver Számítógépek

  • Windows Server operációs rendszer család, (infrastruktúra kiszolgálók, szolgáltatások)

  • Microsoft alkalmazás szerverek (Exchange, SQL, IIS, Stb...)

  • Linux szerverek

Periféria eszközök

  • Külső tároló eszközök (USB-csatlakoztatású külső merevlemez, DVD-RW meghajtók)

  • Web kamerák

  • Általános PC és Macintosh periféria eszközök (Printerek, Szkennerek, stb.)

  • USB- vagy Ethernet csatlakoztatású printerek, multi-funkciós eszközök

Hálózat

  • Otthoni vagy kisvállalati felhasználású routerek

  • Otthoni vagy kisvállalati felhasználású vezeték nélküli elérési pontok

  • USB modemek 3G/4G

  • Ethernet hálózati kártya támogatás

  • Otthoni hálózati felszerelések

  • Vezeték nélküli hálózat biztonsági beállítások

Támogatott szoftverek

  • Windows és OSX beépített szoftver alkalmazások és kiegészítők

  • Microsoft Office csomag, OpenOffice csomag

  • Fájl adatmentő alkalmazások

  • Általános irodai alkalmazások és produktivitást elősegítő szoftverek

  • Közkedvelt multimedia alkalmazások (Windows Media Player, iTunes, VLC player)

Támogatott operációs rendszerek

  • Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10

  • Windows Server 2008-2016

  • Mac OS® 10

  • Windows RT, iOS (3.0+), Android (2.3+)

Email kliens programok (a szolgáltatás csak beállítások konfigurálására terjed ki)

  • Microsoft Outlook Express

  • Microsoft Outlook

  • Mivrosoft Mail

  • Mozilla Thunderbird

  • Apple Mail

  • Office 365 fiókok konfigurálása

  • Közismert email alkalmazások (pld., Yahoo! Mail, Google Gmail)

  • Google vállalati fiók beállítása

Internetes Böngészők (a szolgáltatás csak beállítások konfigurálása terjed ki)

  • Internet Explorer, Edge

  • Mozilla Firefox

  • Apple Safari

  • Google Chrome

  • Opera

Adatmentés (a szolgáltatás csak beállítások konfigurálása terjed ki)

  • Microsoft One Drive

  • Google Drive

  • Dropbox

  • ownCloud

  • Synology

  • ITbrain

  • Mobil és mobil eszközök, tablet gépek

Minimális hardver követelmények PC és notebook esetén:

  • Core2Duo 2.0 GHz / Athlon X2 2.0 GHz processzor, 2048Mb memória, megfelelő mennyiségű szabad hely a merevlemezen.


* Szolgáltató egyéb esetekben és környezetben ÜGYFÉL kifejezett kérésére megkísérelheti a szolgáltatás nyújtását, de ez jelentősen megnövelheti a szolgáltatás időigényét és eredmény nélkül is zárulhat a szolgáltatási folyamat. Ügyfél tudomásul veszi, hogy ilyen esetekben a Szolgáltatás időráfordításának költségét Szolgáltató jogosult elszámolni!