HOGYAN KÉRHET SEGÍTSÉGET?

1Legjobb ha a HelpDesk felületen kér segítséget: https://eyssen.hu/helpdesk
2Ha az nem sikerül, küldjön emailt a helpdesk@eyssen.hu címre!
3Ha az sem sikerül, akkor hívja a +36 21 200 9000-es telefonszámunkat!

Távsegítséghez szükséges alkalmazás letöltéséhez kattintson ide: https://get.teamviewer.com/eyssen

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IDŐ

Munkanapokon: 8:00 - 20:00

24 órás informatikai támogatásra előfizetett ügyfeleink számára természetesen a hét minden napján 0-24-ben hívható az ügyeleti mobiltelefonszámunk!

EYSSEN IT SERVICES

Csapatunk több átalakulással, de összességében már több mint 20 éve áll ügyfeleink szolgálatában.
Európa több országában (Magyarország, Anglia, Szlovákia, Csehország, Lengyelország, Ausztria, Horváthország, Románia, Svédország, Észtország, Man sziget), Ausztráliában, Kanadában és az Egyesült Arab Emirátusokban vannak ügyfeleink.

EGYKOR
1997

A kezdet

Csapatunk néhány tagja már 1997 óta dolgozik együtt és végzi cégek teljeskörű informatikai támogatását. Számítógépes hálózatok, szerverek és munkaállomások üzemeltetésétől a szoftverfejlesztésen át egészen a felhasználói támogatásig.

Kezdetben banki informatikával (Budapest Bank Rt.), majd internetszolgáltató technikai támogatással (ELENDER Informatikai Rt.) foglalkoztunk.

2000-2009

IBM B2B

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec porttitor erat viverra justo fringilla ultricies. Fusce dignissim libero in neque feugiat quis laoreet magna vulputate. Phasellus vestibulum, dolor eu molestie tincidunt, purus leo fermentum erat, vel hendrerit mauris massa sed erat.

2002-

MLM rendszerek

2002 óta foglalkozunk MLM rendszerek elszámolási rendszerének fejlesztésével és üzemeltetésével. Több mint 20 MLM cég elszámolási rendszerén dolgoztunk már a kisebb tanácsadástól egészen a teljes rendszer megtervezéséig és megvalósításáig.

2007-

Odoo - OpenERP

2007 óta foglalkozunk egyedi Odoo alapú alkalmazások fejlesztésével. A kereskedelmi (B2B, B2C) szektortól az általános vállalatirányítási folyamatokon át az Egészségügyi ellátó szoftverekig nagyon széles skálán készítettünk már komplett alkalmazásokat az Odoo (illetve az elődje: OpenERP) alapjaira.

2015-2017

SUPPORT24

2015-ben részt vettünk a SUPPORT24 létrehozásában, melyenek az üzemeltetését 2016-ban csapatunk teljes mértékben átvette, 2017-ben pedig a Brand és a Know-how is a tulajdonunkba került.

2017-

eYssen IT Services

2017-től szolgáltatásainkat eYssen IT Services ként folytatjuk, több stratégiai partnerrel és jelentősen kibővített szolgáltatáskörrel.

MOST

JELMAGYARÁZAT

  • Internet
  • Hálózat
  • Linux
  • Windows
  • Odoo
  • Python
  • PHP
  • HTML/CSS
  • Javascript

STATISZTIKA ÉS ÉRDEKESSÉGEK

250000+

SOR PROGRAMKÓD ÉVENTE

50+

FUTÓ PROJEKT

1600+

KÁVÉ ÉVENTE

180+

ELÉGEDETT ÜGYFÉL

DOLGOZZ VELÜNK!

Tekintsd meg aktuális állásajánlatainkat!